Com el portarem?

Hem avançat força: sabem per on hem de passar, quins elements ens hem de trobar en el camí i també sabem com és el nostre tió. Però ara hem de pensar com portar-lo, perquè el Gregori ens ha deixat clar que pesa molt i que no el podem agafar.


JAN R: jo sóc molt fort

XÈNIA: el Gregori diu que no el podem agafar

ÒSCAR: tu Núria

NÚRIA: però i si jo no puc tindrem un problema! No el podrem portar. Haurem de pensar una altra manera

XÈNIA: el meu el va agafar el Guillem, però està a la seva classe

Potser el tió no pot caminar...Com ho feu vosaltres quan no podeu caminar?

GALA: si ens fem mal en un peu anem saltant així




La Jana no s'apunta a la moguda; sembla que no ho vegi clar.

Veiem però que no podem estar massa estona aguantant-nos amb un peu. Aleshores el Jofre aixeca la mà:

- jo anava en cotxet

JANA: i jo també

XÈNIA: doncs portem el tió en cotxet

Existeixen els cotxets per tions?... els pregunto

Ara hi ha respostes de tot tipus. Arribem a la conclusió que ha de ser un cotxet gran i fort. Però no en tenim. Qui ens pot ajudar?

XÈNIA: l'Albert


Li demanem a l'Esther de secretaria que avisi a l'Albert, però té una idea. Li podem demanar nosaltres mateixos amb el seu walky talky.






Doncs ja tenim un altre tema encarrilat: l'Albert ens diu que en construirà un!!
L'endemà tenim la visita de l'Albert: ens explica que és un carro molt gran, que és de ferro i de fusta i que li ha posat quatre rodes! Aviat el tindrà acabat i ens l'ensenyarà. 
I aprofita la visita per deixar-nos "el plat" del tió



I divendres, finalment ens ensenya el carro, tot i que encara falta inflar més les rodes. 





Comentaris