I com sabrem que és el nostre tió?

 Ja sabem el recorregut que haurem de fer, però i si hi han molts tions? quin haurem d'agafar? Com és el nostre?

Anem recordant els tions que tenen a casa i veiem que no tots tenen el mateix: n'hi ha que estaven tapats amb manta, n'hi ha que tenen bebés al costat, n'hi ha que no tenen potes...

Qui ens pot dir com és el tió de l'escola? Qui ens pot ajudar?

XÈNIA: li preguntem a una professora

ÒSCAR: li preguntem al Gregori

Escollirem una de les dues opcions, la majoritària: els que volen anar a preguntar a una professora es posen en un costat de l'aula i els altres en un altre.

Comptem cada grup. A simple vista s'adonen que ha guanyat l'opció d'anar a preguntar-li al Gregori.





I tot això és el que ens diu:

- és molt gros

- pesa moltíssim

- té dos ulls

- té una boca

- té un nas

- té dues potes

- porta barretina

- no té manta

- menja pells de fruita




Comentaris