COL·LOQUEM IMATGES PER SEMBLANCES

Comencem la següent activitat a la rotllana:


QUÈ ÉS  UNA GRANJA?

POL: jo diria que sembla una mica una casa

JANA: on viuen els animals, però no és una casa, és una granja

PAULA: té animals i una casa de tots els animals

POL: sí, estan tots en una casa

IVET:  alguns no

JAN R: en aquets món no hi han granges, estan en un altre "puesto"

XÈNIA: sí que n'hi han

GALA: jo hi vaig anar quan era més petita


QUÈ HI HA LA VOLTANT D'UNA GRANJA?

IVET: palla

XÈNIA: aigua

ANNA: un perro que está en otra casa con otro perro

JANA: crec que els cavalls no estan junts

JOFRE: les vaques sí que tenen una casa però els altres no


POT VIURE UN POLLET A LA CASA DE LA VACA?

GALA: no! se'l menjaria. Mireu, jo vaig anar a prop de la guarderia amb autobús. Hi havien cavalls, gossos, ànecs amb aigua. També hi havien vaques que estaven al mig i els cavalls a un costat. Ah!! i em descuidava les ovelles!

IVET: jo vaig anar-hi amb el tiet i hi havien cavalls

JAN R: vaig anar a la casa nova i vaig veure cavalls també però que no estaven en una granja

POL: un altre dia a casa la iaia també vaig veure cavalls

JANA: amb el papa, la mama i uns amics vem anar a dormir a un lloc on hi havien joguines i tots els animals: cavalls i porquets. Feien pudor. No estaven junts, només els galls i les gallines. Era un lloc que era un poble on viva la iaia Carmen

JOANA: yo tengo un playmobil de granja y los pongo juntos


I SI CONSTRUÍSSIM UNA GRANJA, QUÈ HI HAURÍEM DE POSAR?

ÒSCAR: una rampa per sortir de la granja

JANA: una porta perquè no sortissin els animals

POL: pasta per menjar

PAULA: llet

JOFRE: aigua per beure

AINA: macarrons

IVET: arròs

LEO: animals

MARTINA: fruita

GALA: diria que a la granja hi ha d'haver una teulada perquè nno es mullin si plou i pastanagues

JANA: nines per jugar

XÈNIA: no!, juguen amb coses d'animals


Passem a moure'ns una mica: partint dels animals que en l'anterior sessió van col·locar a l'espai de la granja, els donem imatges i la consigna és: hem de posar junts als que puguin viure junts, als que s'assemblin.





Comentaris